>

Helgen är över - hej måndag!

Ja då va vi inne på vecka 15 av år 2011!! Crazy!

Helgen har vart hur bra som helst :) Ni vet ju redan det mesta... :)
Min lillmaria kom förbi mig igår, hon skulle kolla på mina kläder jag rensat ut! Så drack vi te på altanen & tjöta! Så himla mysigt.. Alltid kul att få besök! :) Det är ju inte jätteofta man får det precis när man bor som jag gör!
Jessica, Jonas & Clara kom oxå förbi mig & lämna nyckeln till deras hus då jag ska passa sötisen Clara idag efter jobbet! Tänkte passa på att umgås med mamma idag oxå & ta en promenad & stanna till vid nån lekplats med lilltjejen! Ska bli skoj!

Tog en promenad igår för att försöka vakna till liv! Det var jätteskönt! Tittade på kossorna borta på bondgården!

Sedan käkade jag lunch på altanen i solen!

RIktigt underbar vårdag igår! Idag är det oxå helt underbart ute! Har vart iväg & hämtat posten & fick komma ut i det fina vädret!

Jag sitter nästan här på mitt kontor & svettas nu, öppna fönstret så man kan få lite luft!

SKa fortsätta jobba nu..
Ha en fin måndag ♥

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: