>

Helg

Då går denna helgen mot sitt slut :( Grymt tråkigt om jag får säga det själv. Vill lixom inte jobba imorgon!

Väldigt bra helg har detta varit.. Igår cyklade jag ner till Hulan för att umgås med Carro & Liam, mamma & även Jessica & Clara. VI tog oss en promenad ner till Aludden för att käka lunch, himlans gott. Lammrumpa haha!

Söta Clara!

Goaste lilla killen!!

Satt & njöt ute på altanen i solen!

Riktigt gott var det.. Så varmt att man blev alldeles svettig!

Sedan gick vi en promenad tillbaka för att sedan åka mot Gamlestan & Strik & co o bowla. Det var roligt.. Jag blir så trött bara i armen så en serie räcker för mig & då ledde jag fanimej, det ni! Sen gick det utför :P
Men kom på typ delad 4:e plats totalt tror jag?!
Vi åt sedan mat på deras buffé, kostade fan 255 kr & det måste jag gnälla lite o säga att den absolut inte var värd.. Sjuka pengar ju.. Herregud..

Sen åkte vi hem till Tuula, satt där & drack vin! Vi fick mamma lite full för första gången i mitt liv eller något haha!
Jag & Syrran fick sedan skjuts av moster för att åka till Gamle Port o möta upp Tasha & Carro! Jättelyckad kväll..
Jag mår bra idag bara det att jag är så sjukt trött, vakna 8 o kunde inte somna om :(


Ursäkta för dom dåliga bilderna, min iphone har inte den bästa kameran!!

Ha en bra dag!

Postad i: Nöjen Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

Ser ut som ni haft en riktigt go dag i lördags, härligt att vara ute i d fina vädret!

2011-04-11 @ 09:57:49
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

ja det va riktigt skönt kan ja säga :) svettades nästan där ute på altanen!!

2011-04-11 @ 10:00:07
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: