>

Duktig

Fy fasen vad jag känner mig duktig :)
Gjorde precis klart min andra & absolut sista uppgift i skolan!! Dock skrev jag ihop den på sisodär en timme och man skulle lägga ca 15 timmar på den så det återstår att se om den blir godkänd eller ej, hoppas det, orkar inte göra mer på den! Haha, så tråkig...
Nu siktar vi verkligen inte mot höga betyg!! ;)
Jag känner mig nöjd att jag hitta en bra idé till slut till det tråkiga... Det känns som jag gjorde rätt åtminstone..

Imorgon är det skärtorsdag & sista arbetsdagen på denna vecka, så himla skönt!

På kvällen ska jag på Carros årliga tillställning: äggmålning!
Massa goa tjejer, god dricka & härliga skratt! Kan nog inte bli bättre?
Blir nog dock ingen utgång för min del eller syrrans för den delen. Hon ska upp tidigt och åka till kalmar och jag & Johan ska till Sthlm :) Han har iaf lovat att han ska köra första sträckan! :)

Nu är jag nöjd med mig själv idag, har både tränat, pluggat & jobbat så nu säger jag godnatt och går o lägger mig, helt slut i huvudet alltså...

Puss på er!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: