>

Äntligen

Nu börjar jag äntligen vakna till liv efter en jättekul kväll igår med jobbet!
Jag hann nätt & jämnt hem för att byta om & fixa till mig lite sen körde Johan ner mig till Shell där taxin hämtade mig.. Vi va på Star Bowling dock bowlade inte jag, min arm har vart helt knäpp sen jag vaccinerade mig men nu är det över, thank god! Det va sjukt kul att titta på..
Sedan åt vi mat mycket gott, grillad oxe åt jag med nån slags potatismos.. & andra rätten som åts var bacon & cheese burger, den va poppis! Hälften åt det & hälften åt samma som jag.

Så här såg jag ut igår, inveg min byxdress, en av de som kom med H&M-leveransen i veckan, i Love it! Grymt snygg.. Över de hade jag min korta svarta kavaj & mina skor från din sko som jag hade häromdagen som ni fick bild på :)

Tanken var att jag skulle åkt hem i hyfsad tid med Monica & några till men vi stannade kvar (även Monica) till halv 1 nånting, sen blev en av cheferna utslängd & då åkte Monica med i hans taxi. Jag hade så kul så hem kunde jag inte åka.. Blev kvar där en stund till & sen drog jag + två killar till Dancing Dingo där Carro & Alexandra var. Efter det åkte vi till Incontro tills det stängde. Därefter tog jag & Dennis, en kille från Alingsås, taxi hem!
Somnade som en stock breve älsklingen..

En smarrig Sex on the beach på Star Bowling.

Idag har jag mått som en påtta skit typ.. Haha! Helt otroligt va plågsamt det är att va bakis. Jag tog tag i saken & efter det har jag mått bättre, vi har till o me fått städat här hemma, det va behövligt ännu en gång!

Ikväll blir det grillning med Johan & Syrran & ev. några kompisar till, vi får se!

ha en fortsatt bra helg people!

Postad i: Nöjen Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: