>

Äntligen fredag

Då var min favoritdag på veckan här igen :) & man har heeela helgen framför sig! Så underbart!
Ikväll hade vi tänkt grillla hemma, bjuda hem lite vänner & så, men vädret vill inte riktigt hålla med oss känner jag.. Inte så kul om det ska va lite småregn i luften & grått & trist, men vi får se senare.

Igår när jag kom hem efter träningen ville Johan ut på promenad & självklart gick jag med, skulle inte bli några skogspromenader då det regnat så mycket & är så blött men självklart när Johan får bestämma så blev det liiite skogspromenad! Haha. Hittade nya vägar, alltid kul! Johan hatar nämligen att gå samma väg tillbaka så han hitta nya vägar.. :)

Vi passerade dom små söta lammen!!

Johan väntar in mig ;)

Nu ska jag fortsätta jobba & hoppas på att denna arbetsdagen försvinner FORT!!

Ha en bra dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: