>

Äntligen fredag

Då va den efterlängtade fredagen här igen, fy faaaan va gött =)
Som ett plus i kanten ska jag gå hem redan kl.15!! Wihoo..
Blev lite kaos med bil osv så jag har mammas bil & hon slutar 15 & då måste jag ju hämta henne :)
Inte mig emot kan jag säga..

Bild lånad från google

Igår efter jobbet hoppade jag träningen och åkte istället hem & hämta mina nyinköpta träningsskor och hämtade sedan mamma för att åka vidare till Allum o möta upp Maria, blev lite shopping och sedan fika hos mormor :)
Vi höll på att banga vår planerade promenad men gjorde det ändå, tack och lov, vi tog en rask promenad där vi även sprang en hel del! SÅ duktiga är vi :D Jag inveg min Nike-app, vilket jag tycker är skitbra för att då ser man exakt hur långt man springer, hur lång tid, hur mycket kalorier man bränner o så! Så här såg det ut:
4,96 km på 49 min och vi brände 240 cal

Idag kommer Carin till Lerum så jag, hon och Maria ska va hemma hos mig & johan o grilla och gotta oss :)
Kanske ev. Tasha & Carro oxå :)

Nu ska jag läsa in de nya cirkulären som kommit från Sveriges Byggindustrier!

Ha en UNDERBAR fredag!

So true!!

Postad i: Skönhet & hälsa Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: