>

utgång!

God morgon på er!

Nu va det söndag igen, att veckorna (speciellt helgerna) går så fort...

Igår va vi ju på dop, söta lilla brorsonen Liam döptes & han va jätteduktig & alla va jättefina!
Han gnällde bara lite när han fick vatten på huvudet, men vem vill ha det? hehe

Efter dopet åkte vi hem till Carros föräldrar i Sisjön där det serverades god smörgåstårta & vanlig tårta! Jättegott.

Snabbt i bilen på väg hemåt bestämde jag mig för att följa me in till stan då Carro ringde & fråga, självklart va Maria på min idé så vi fjäska me våran underbara mamma som körde oss hem till Jonte i Majorna!

Kvällen tillbringades på Viktoria & Park Lane (även en sväng på McDonalds)

Tack alla för en kul kväll!


Mina fina syskon <3  på förfest hos Jonte

Fina Carro <3

Jonte!

Jaakko!

Jag & Carro

Idag blir det plugg för hela slanten sen även åka till landet & grilla! I vår familj vill vi aldrig sluta grilla ;)

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

fasen inget grillat igår :( får ta o styra upp d nån annan dag snart! inte denna men nästa helg kanske?

2010-09-27 @ 10:46:35
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

a d får vi göra.. grilla e gott... =)

2010-09-27 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: