>

God morgon

Åh va trött jag var i morse när jag skulle gå upp! Jag ville bara sova igen..
Vet inte varför jag inte lyckas bli morgonpigg någon gång?

Kan oxå bero på att jag vaknar varje gång Johan går upp och åker till jobbet men sedan somnar om och då blir jag ju aldrig pigg när jag vaknar nästa gång ( och nej jag orkar inte gå upp när han går heller) hehe..

Idag är det freeeedag! Så skönt!

Jobbar heldag idag! Och ikväll kommer Carin hem :D & vi ska till Filippa på idolkväll o äta middag! Ska bli jättekul!

Ska börja jobba lite nu.. Skriver sen!



Dessa skorna fick jag förra året i julklapp av mina föräldrar, i love them!!

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

du som vill/ville börja träna skulle kunna gå ut och gå på morronen när johan går upp. tänk vilken hurtbulle du skulle kunna bli! =)

2010-09-24 @ 12:22:23
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

haha ja vet! borde göra de fanimej.men nu e d mörkt på morgonen när han går upp ;)

2010-09-24 @ 12:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: