>

God morgon!

Nu sitter ja ganska nyvaken vid köksbordet pch njuter av att ha sovmorgon! Hur gott som helst! Till frukost blev det kaffe, ciabatta bröd med keso, gurka och ruccola! Inte varje dag man äter sån frukost, för mig blir det oftast smoothie! Idag börjar jag skolan 12.45 vi ska ha repetition på inöpslektionen då det är sista Lektionen innan tentan! För övrigt kändes tentan igår ändå helt okej men vi får väl se va läraren tycker! Igår fick jag en sjukt snygg jacka av min underbara syster! Internet här hemma funkar inte men jag ska lägga ut en bild när det funkar igen! Ha en bra dag nu ska jag städa lite, hann inte det igår då vi åkte och hälsa på brorsan & Liam!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

lyxfrulle d e aldrig fel!

ja e allt lite avis, jackan e sjukt snygg! :)

2010-09-29 @ 14:03:35
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: Sarah

Ja veeeet ja älskar den!!!! :-) du e grym som fixar den till mig!!

2010-09-30 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: