>

Då var det dags igen!

Igår kväll när jag skulle sova blev jag sugen på att börja blogga igen och nu är jag här =)

Får se hur duktig och aktiv jag blir med denna!

Jag kom nyss hem från Allum där jag var o träffa två av mina kära Marior!
Nu ligger jag i sängen med en personlig försäljningsbok i knät så back to pluggandet!
Läser nämligen en KY-utbildning, närmare och bestämt Handelsekonom, sista terminen nu (i skolan) sen blir det praktik, fast för min del fortsätta jobba och sedan examensarbete, sen är jag färdig!!! Såå skönt!


Godnatt för idag !

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

welcome back to bloggspace! =) va kul, ska bli spännande o roligt och läsa din blogg igen!

2010-09-24 @ 08:02:38
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

taackar =)

2010-09-24 @ 08:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: