>

Söndag

Är nyss hemkommen efter en härlig dag med Maria & Carin, vi har varit på Freeport & Ikea.
Jag hitta en vinterjacka, lite skålar & annat nödvändigt + ett par skor till Johan.
Ska lägga upp bilder.. När jag orkar ta kort på dem!


Sis på Freeport.

Jag på Freeport.

Carin inne på Scorett.

Sen på Ikea hade vi väldigt roligt med mina funktioner på min iPhone. Ni ska få se:




Haha, Ja ni ser ju!
Den sista är nästan bäst då har Maria skrattat tills hon grät, vilket syns på ögonen hehe!
Så kul kan man ha ;)

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha så jävla fula! härligt tårögd ja e på sista bilden :)

2010-10-11 @ 09:32:07
URL: http://mariagustafsson85.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: