>

Söndag

Då går denna helgen mot sitt slut, även min slappa vecka.. :/ hehe. ja älskar att vara ledig!
Man hinner så mycket! =) Hinner träffa alla sina vänner som man inte träffar så ofta annars & så..

Inatt ställdes ju klockan om (min iPhone klarade det själv upptäckte jag i morse, borde fattat det men blev ändå förvånad).

Idag ska jag bara va hemma & ta det lugnt tror jag.. Kanske ner till Jessica sen en sväng, vi får se!

Hade en bra dag igår med 2 årskalas för Clara, kul när hon fattar att hon får presenter vilket hon inte riktigt var med på förra året. Det var också kul & se hennes förvånade min när vi sjöng för henne :D hehe.. snopen min asså.. =)
Sen bar det av till bowlingen i Gamlestan. Maria vann =) duktigt..

& där sprang vi också på lite kända ansikten!

Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: maria

blowlingproffs som man e! :)

2010-10-31 @ 10:31:36
URL: http://mariagustafsson85.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: