>

Plugga

Tog en paus i pluggandet & åkte ner till Hulan & träffade Jessica & hennes söta dotter Clara.
Vi satt hemma hos mamma & drack lite te & pratade som alltid =)

Clara är ju den sötaste tjejen i världen, busig är hon också =)



Nu lagar jag potatisgratäng & ska bege mig mot köket & steka kött & fixa lite sallad.
För ovanlighetens skull ska jag äta middag ensam :P Min kära sambo är oftast inte hemma för att han jobbar hela tiden men nu är han iväg & umgås med sina vänner! =)

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

sötaste tjejen! så härlig!

2010-10-05 @ 11:22:04
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

verkligen =)

2010-10-05 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: