>

Lördag

Tänkte bjuda på lite bilder på huset! Här har vi nu bott i ungefär ett halvår och trivs huuur bra som helst. Det är så himla mysigt. Dessa bilder är tagna i våras. Ska ta nya har jag tänkt. Så ni får se.
Nu är ju all fasad i stort sett uppe (Johan & Daniel håller på med det sista just nu faktiskt.
Jag har också vart ute och hjälpt till, fast jag har målat lite.


stora altanen

i somras när killarna jobbade med att sätta upp fasaden!
Här är Tobbe i farten.

Köket

sovrummet. ja vi är mycket bra på att bädda. haha

Nu tror jag att jag ska försöka plugga lite grann. Ska nog ner till Jessica en sväng sen och hälsa på lite.

I eftermiddag ska jag och Johan åka till landet är det tänkt.
Ha en bra dag!

Postad i: Inredning Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: