>

Jag viiiiillllll!!

Ja, vad gör man egentligen när det finns något man verkligen vill?
När det nästan är omöjligt att lösa?

Själv så vill jag verkligen ha en hund!! Jag har drömt om det ända sen jag var liten!
Jag kan antagligen inte ha med mig hunden till jobbet.. Vilket jag hade hoppats på..
Kan vara så att det går att lösa för en liten period. Och sen ha hunden på hunddagis + hos mamma.
Vad tycker ni? Vad gör man? Något bra förslag?

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!

Dessutom ska jag åka & titta på en liten sötnos idag!

Jag känner mig faktiskt lite ledsen över detta..

Man ska vara glad att man har fast heltidsjobb men jag vill fortfarande...

Help me! :(
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: