>

Galenskaparna


Bild lånad från google.com

Hagmans Konditori! =) Riktigt bra var det!
Innan föreställningen var vi & åt middag på Lilla London, då dök Carro & Jimmy oxå upp. Men de följde inte med & kolla på Galenskaparna!

Mysig kväll!

På kvällen när jag kom hem igår så mådde jag illa, kunde inte somna! När jag vakna i morse då var det kvar. Så det blev ingen skola för mig idag. Fick höra av Filippa att de hade gått igenom saker som vi lärt oss i typ 3 kurser redan. Yeeey, upprepning!

Men nu är jag på jobbet, slutar 16.30.
Sen ska jag om jag känner mig frisk, hem till Lovisa & kolla idol! Vi får se hur jag gör.

Denna helgen ska jag iaf plugga en hel del! & jag måste plugga. Juridik kommer inte bara till en...

Ha en go fredag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: