>

Fredag

Det är så härligt med helg =) Detta blev ju lite långhelg för min & Johans del då vi var lediga idag pga begravningen för hans mormor. Det var jättefint & jobbigt samtidigt. Jag kände ju inte Gerd speciellt bra men att se alla så ledsna är jobbigt. Man blir tagen av stunden!
Mycket fina blommor också!

Dagar som den här får en verkligen att tänka till, vilja ta vara på alla nära & kära mer än vad man gör.
Ta vara på dagarna man har. Vi har.

Nu är vi nyss hemkomna från min mamma, var nere & umgicks lite med henne. Kollade idol bland annat.
Jag tycker Jay är grym! Olle också! Ja, många av dem är bra. Men dock inte alla. Hehe.

Imorgon är det lördag. Då ska jag nog försöka plugga lite. Det kommer hit lite folk & ska hjälpa Johan med huset lite så jag får ta & passa på att plugga (hur kul är det då?) Ska kanske träffa Maria också. Vi får se, tar dagarna lite som dem kommer.

Godnatt med er!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: