>

Exportrådet

Idag har vi haft heldag i skolan, de va inte igår kan jag säga!
Dagen känns dock inte så lång & tråkig som den brukar göra i skolan på heldagar.
Exportrådet var hos oss, väldigt intressant måste jag säga. Så nu är jag sugen på att byta karriär. Haha!
Får nog däremot ta & lära mig ett nytt språk först.. Kan vara nåt att fundera på! =)
Jag som gillar språk. Kan dock bara engelska & svenska. Läste tyska i 4 år men jag kan verkligen varken förstå eller prata det, bara några få ord.. Knepigt det där.

Nu ligger jag i soffan & slappar. Har lagat lite mat & tog precis ut en sockerkaka som jag har bakat =) Duktiga jag.

Denna kvällen ska tillbringas i soffan framför två filmer =)

Up in the air & Killers

Ha en mysig kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: