>

Dags igen

Ja, det är dags för ännu en kväll av plugg..
Orkar inte riktigt idag heller, hehe! Vet inte vad det är med mig..

Idag har jag vart i skolan, hade handelsrätt i morse sen körde jag hem Filippa så åkte jag och jobbade några timmar.
Kom hem & släppte in Johan som hade glömt sin nyckel (för ovanlighetens skull) ;) & lagat lite mat & nu sitter jag här i soffan & ska strax sätta igång & läsa lite, vare sig jag vill eller ej.

Igår förresten lagom tills maten va klar så kom min älskling hem, så jag åt inte middag själv igår =) Trevlig överraskning!!

Har även idag insett att man måste ta vara på dagen, det händer saker runt omkring en heeela  tiden har jag märkt, folk blir sjuka, skiljer sig, man tappar kontakten osv. Så tänk på det & var extra snälla, det ska jag försöka vara!

Ha en fin kväll!

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

nu sätter min hjärna igång och undrar vad de sista betyder...nåt spec som hänt tro!? vi hörs efter jobbet.

plugga på hörru, snart e d över! två månader kvar typ! håll ut.

2010-10-05 @ 11:23:20
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

nu vet du vad det sista betyder =)

2010-10-05 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: