>

Bio


Igår var jag & Maria på bio & såg denna filmen!
Det var en fin film, bättre än förväntan!
Absolut värd att se, tror oxå att det är en typiskt tjejfilm! Av någon anledning verkar inte killar gilla sånna här kärlek/drama-filmer!


Så här mysigt hade vi det på bio =)

Igår var ju tentan oxå, det kändes helt okej men som vanligt så vet man aldrig!
Halva tentan bestod av ett case, detta sättet har hon ALDRIG lärt ut grejer till oss, därför undrar man lite hur hon tänker för det enda hon gör är att bläddra i kompendiet och säga vad som är viktigt.. Vilket gör att man bara tränar på hennes instuderingsfrågor. Men men.. Det är bara att hoppas på godkänt! =) Då är jag nöjd.

Sen var jag även och hälsade på lilla mormor igår! Mamma var där oxå!

Idag jobbar jag hela dagen, hoppas på att ha och göra hela dagen!

Sen ska jag förmodligen följa med Johan till Kerstin & Classe, där han ska hjälpa dem med lite el-grejer! Får la se. Då får jag iaf träffa lilla Frippe igen =)

Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: