>

Bildbomb

För er som inte vet så har jag inte sådär jättemycket att göra emellanåt på jobbet nu när jag inte har alla mina arbetsuppgifter för mig själv. Vi har ju anställt Susanne här på ett halvtids-vik för mig nu när jag ska gå klart skolan. Så nu har jag roat mig med att ta lite bilder här på kontoret & på mig själv :D


Här är kontoret!

Mitt egna kontor :D


Här har Monica planterat så fint!


Igår hos mormor (mörka bilder blir det tyvärr med min iPhone ibland :( )
Fönstertittarna! ;)

Lilla Mamma som inte förstår att jag tar kort på henne för ljudet är av, hehe.
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha fönstertittarna, såg dom nån dom kände denna gång tro?

2010-10-08 @ 09:13:50
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

haha a ja vet faktiskt inte :P dom bara tittar, på allt!! o pratar om va mormor HAR sett

2010-10-08 @ 14:27:54
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: