>

Äntligen

Fick jag sätta mig ner i soffan & bara ta det lugnt. Har verkligen vart full rulle hela dagen.
Dock mycket sittande i skolan, lyssna, lyssna, lyssna!
Dessutom har vi haft redovisning idag, om Marknadsföringslagen (hade vår grupp) det gick bra & det var lätt gjort. Tänk vad jobbigt det var att redovisa första gången i skolan förra året & nu går det hur bra som helst, inte ens nervös innan knappt (nu kommer jag väl bli det nästa gång bara för det) ..

Johan hämtade mig i skolan vid tre tiden & körde mig till Högsbo & bilen, åkte hem, ner till Hulan igen för att handla, pappa hämta mig där, körde mig hem, packa upp mat, laga mat, tagit mig en dusch & nu sitter jag här =) Tänkte jag skulle försöka börja plugga lite inför tentan nästa tisdag.


Till middag idag: Fetaostbiffar med potatismos & lingonsylt!
(Första gången jag gjorde egna köttbullar, så jag är rätt nöjd faktiskt)
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va jobbat idag! Kram

2010-10-12 @ 21:46:22
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

idag jobbar ja.. Bra jobbat? =) isf ja!!!

2010-10-13 @ 09:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: