>

Sorry

Nu var det ett tag sen jag skrev.. Jag har verkligen haft fullt upp!

Nu är det endast 3 (!!!!!!) skoldagar kvar!! Nästa vecka.. Sen blir det avslutningsmiddag den 2/12, ska bli mysigt.
Vissa i klassen kommer man förmodligen inte att träffa förrän i maj när det är dags för redovisning av examensarbetet!
På tal om det, någon som har förslag på vad mitt arbete kan handla om?
Jag har några idéer men kan inte riktigt bestämma mig..

Även snart dags att börja jobba heltid igen, ska bli jätteskönt! Åh vad jag behöver dom pengarna..
Det är ju sorligt vad jag kan göra slut på mina pengar, blir lite rädd när jag tänker på det då jag inte vet vad jag har gjort med dom knappt!! men men.. Det är bara att spara...

Snart är det bara en månad kvar tills jag & älskling drar till Egypten! Ska bli väldigt skönt att komma iväg lite.. Till värme dessutom.
Nu lever vi ju i ett vintertäckt Sverige, mysigt tycker jag.. Hellre detta än regn & slask!

I helgen som var va jag & syrran nere i Malmö hos Emma.
På fredagen va vi & kollade på Lady Gaga, sjuuukt bra! Hon kan konsten att bjuda på en show kan man säga.. Lätt värt det!

Nu ska jag ta & plugga lite inför sista tentan som jag har på måndag!!!
Det är bara att bita ihop, inte dags att få första IG:t ;-)

Ha en fin kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

välkommen tillbaka :)

2010-11-25 @ 08:44:16
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

tackar =)

2010-11-25 @ 09:45:26
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: