>

Snööö

Igår snöade det i stort sett hela dagen & här i Lerum & speciellt i Öxeryd har det lagt sig några centimeter!
Jag tycker att de är mysigt :) Hellre snö & lite ljusare än regn, grått & slask! Det säger jag =) 


Dessa bilder tog jag i morse!

Nu är vi nästan helt klara med våra två arbeten i Internationell handel & ett i inköp!
Känns sjukt bra & ändå lite overkligt... Förra veckan var allt kaos, fattade ingenting av det arbetet vi fick av Exportrådet men nu har vi verkligen kommit långt. Lite planering imorgon med vem som ska säga vad på redovisning & kanske läsa igenom Panos-arbetet en gång till! 

När dessa arbeten är klara är det en tenta i logistik kvar som är sista veckan (alltså om 3 v!!!!!!) & sedan ett till arbete i en ny kurs som jag inte varit på än. & examensarbetet då! Men det har jag ända till maj på mig =)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Gossip Girl!

Ha en underbar kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

mysigt det ser ut! här hemma är det grått med nåra små vita stänk här och där. bor du i norr eller? :)

2010-11-10 @ 20:05:46
URL: http://mariagustafsson85.devote.se/
Postat av: sarah

man kan tro de va :D men idag e den nästan helt borta efter allt regn!

2010-11-11 @ 23:43:45
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: