>

Loves it!


Den här mysiga bilden har Carro lagt ut på Facebook! Jag är helt såld på denna lillkillen =) Han är helt underbar fasters lilla charmtroll =) Nu känns det som det var längesen jag såg honom & även Carro & Lillebrorsan! I söndags, vande mig lite att träffa dem nästa varje dag förra veckan! Får se till & träffas i helgen! =)

Idag är det freeeedag =) Hur gött som helst!
Ikväll har jag inga direkta planer än så länge, jag & Johan prata om att åka hem till Mamma & Pappa & käka middag & umgås med dem, men vi får la se vad som händer =) Imorgon blir det troligtvis några cider på Kontiki med Tobbe, Daniel, Anja & Johan då..

Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

tänk vad denna kille kan göra en glad! ha en mysig helg! kram

2010-11-05 @ 10:41:56
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

ja verkligen! måste träffa han snart igen :)

2010-11-05 @ 12:54:39
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: