>

Kontiki

Härliga helg! Igår började vi dagen med varma mackor sen åkte Johan & klippte sig & jag åkte hem till Jessica en stund! Sedan fick jag oxå gjort presentationen inför måndagen, dock powerpointen kvar! Ska fixa med det idag tänkte jag!

Sedan satt vi här med en brasa & en Bacardi Mango i handen & mös till Daniel & co kom & hämtade oss.
Bar av till dem i Guldheden där vi sedan tog oss vidare ner till Kontiki, vi gick! :)
Det var ett jättemysigt ställe! Mötte upp Mia-Maria, Emelie & Jennie där oxå, alltid roligt!
Sedan fick jag & Johan dra oss hemåt vid 12-tiden då han inte är så bra på att dricka i måttliga mängder så att han kan hålla sig vaken, haha! Men kanske tur det så man orkar göra nånting idag, eller jag orkar iaf =)

Nu kommer lite bilder från gårdagen:


Jennie på Kontiki!

(minns inte hans namn), Anja & Tim

Linda på Kontiki!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: