>

Helgen över

Då var denna helgen också över.
Lugn & mysig helg har det varit!
Gårdagen bestod mest av tentaplugg & en mysig middag hos svärmor! Hennes goda köttbullar har jag saknat =) Sen fick vi äpplepaj med vaniljsås också! Lyxigt. Jag & Johan har blivit bjudna på middag hela helgen, lördags var det ju hos mina föräldrar! =) Aldrig fel..

Älskling myser i soffan hemma hos Helen!


Igår tände vi såklart det första ljuset, till en god frukost! Älskar helgerna när man kan göra allt i lugn & ro & äta frukost tillsammans..

Roligare att ta lite kort istället för att plugga!

Sista tentan (för alltid hoppas jag) är gjord nu! Kom nyss hem från skolan. Det gick bra, jag är nästan helt säker på att jag klarade det, men man kan ju aldrig säga 100 % för då blir det ju jobbigt om man får veta att man inte klarade det.

13.00 ska jag vara hos tandläkaren som ska ruinera mig :( Tråkigt att göra slut på pengar på sådana saker.
Sen ska jag jobba några timmar..

Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: