>

God morgon

Åh va skönt det är med sovmorgon =)
Sitter & äter frukost & har precis duschat!
Egentligen vill jag vara hemma idag & bara pyssla.. Julpynta & sånt mysigt.
Övertalningen om att ha julgran är fortfarande igång, Johan tycker det är sååå jobbigt, men jag SKA ha julgran! Så det så..

Ska snart dra mig iväg hem till Filippa, vi ska plugga lite.
Får la se hur länge jag orkar.. Tentan är på måndag & jag har ju helgen på mig också, Filippa ska till Köpenhamn så hon måste vara färdiglärd innan helgen! =)


Jag & Filippa på Cypern i augusti detta året =)


Ha en underbar dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

fin bild!

du har en plastgran hemma hos mig i min källare, är det något du ska ha?

2010-11-25 @ 13:54:16
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

Nee jag tror nog inte jag behöver de =) du kan få ha den om du vill

2010-11-25 @ 19:13:08
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: