>

5 veckor kvar =)

Yes, idag är det bara fem veckor kvar i skolan! Känns så sjukt gött & samtidigt overkligt då jag inte fattar att tiden gått så fort (som vanligt) Men fasen va gött det ska bli att börja jobba heltid & håva in lite pengar, behövs kan jag säga!!

& dessutom är det mindre än två månader kvar till jag & älskling drar till Egypten! Det ska bli så sjukt gött!! Efterlängtat kan jag säga! =)

Imorgon ska jag jobba, var redan en vecka sen sist, förra veckan hade jag en riktigt glidig vecka & det var skönt & länge kvar tills jag får en till sån vecka!

Blev i stort sett helt färdiga med ett av arbetena idag, 2 kvar =)

Skönt när man kan börja pricka av lite =)

Ska nog sätta på en film nu!
Ha en fin kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: