>

4 veckor kvar

Ja, fasen va tiden går.. Endast 4 veckor kvar i skolan, tjohooooo! =) Känns helt underbart bra med tanke hur jävla skoltrött jag är..

Idag har jag gjort min komplettering (en redovisning) i retorik-ämnet, då jag hade missat alla lektioner utan en. Det var smärtfritt kan jag säga, krävdes endast en redovisning till & det tog ca 3 min!
Fick dock sitta & lyssna på andra redovisningar i vad som kändes en evighet, jag gjorde nämligen först! :)

Sedan satt jag & Filippa kvar & gjorde i stort sett klart vårt inköpsarbete, mailade fel version så det kommer blir helt klart i alla fall nu i veckan! Har några veckor till på oss.. Eller närmare bestämt, 2 veckor till!

Kom hem & satte igång & lagade mat direkt, fläskgryta med paprika & tomat & lite annat i. Med färskpasta till! Det blev helt okej =) Går att äta kan man säga.. Jag är inte direkt förtjust i rätter med en massa tomat i annars nämligen men detta blev bra!

Ska nu fortsätta dega här i soffan, imorgon blir det jobb!

Ha en fortsatt bra kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: