>

Sol

Idag är en mysig morgon med sol & allt, igen dessutom!
Jag & mamma ska snart åka till mormor & hälsa på.
Sen hem & laga potatisgratäng & sedan till Filippa innan middag på Manâna med klassen!
Imorgon blir det julbord på Oakleys med jobbet & på lördag bio med Johan, Jimmy & Carro, vi ska se Harry Potter! :D

Så här bra blev det med de hyllorna jag köpte till vårt vitrinskåp i köket, innan har raden som är på hyllan bara stått i skåpet, det har vart hur mycket space som helst ovanför, köpte till en hylla av glas men den passade ju inte när dörrarna skulle stängas. Dumma IKEA tjej som trodde det. Dum som jag va lämnade jag aldrig tillbaka den heller..


Ha en härlig dag =)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: