>

Sista veckan

ÅÅh va jag njuter av denna sista "skolveckan", sista veckan som kommer vara så här degig. Sen börjar verkligheten igen med jobb 8 h/dag, 5 dagar i veckan.. Men det ger pengar. Så helt fel är det ju inte.

Idag ska jag & mamma, Carro & Liam till Kållered, Ikea & alla andra affärer där. Chilli t ex, ska se om jag hittar något på vårt presentkort!

Igår var en mysig dag, jag åkte till 421 & mötte upp Carro & Liam, strosa omkring i affärerna en stund sen åkte vi till deras nya lägenhet, jättefint! Jättefint kök!  Stora rum, ja där är dem nöjda iaf =)
Sedan kom Jimmy hem, Mamma & Pappa kom dit, åt lussekatter & bara tog det lugnt.

Kom hem till ett tomt hus för Johan var & jobba över, han va inte hemma förrän 22 stackarn. Idag skulle han också jobba över..


Nu får man allt gå vinterklädd, 1 december idag & -13 grader, BURR!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: