>

Måndag igen!

Inne på andra heltidsveckan på jobbet nu! Känns gött.. Jag behöver verkligen spara ihop mina pengar nu...
Jag & pengar alltså.. Fattar inte vad jag håller på med..

I eftermiddag blir det lucia-fika hos lillebror & familj. Ska bli mysigt.
T o m Johan ska nog följa med ikväll, tjoho, killen ska inte jobba kväll för en gång skull! =)

Igår va jag på Allum med Jimmy, Carro & Liam. Vi köpte lite julklappar & bytte min skidjacka.

Denna jackan bytte jag till en större storlek. Kände mig som en korv ;)

Min favoritkille ligger & sover fullt påklädd i väntan på att få åka till Allum!


Vad gillar ni min nya hårfärg & längd på håret? =)
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha tack babe! :) Hade ni kul i lördags? :)

2010-12-13 @ 14:38:27
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

så söt han e lille liam!

2010-12-15 @ 08:34:25
URL: http://mariagustafsson85.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: