>

God Morgon

Hoppas ni mår bra idag!

Jag känner mig väääldigt trött & seg, kunde inte somna igår, låg & vred & vände mig tusen gånger.. :(

Igår var jag & träffa min goding Maria på Allum, det blev en snabbvisit då vi inte kom dit förrän halv sju någonting.. Jag hade lite ärenden så det var skönt att få det gjort!
Växlade pengar bland annat inför resan.. Vi åker ju imorgon bitti =)
Åh vad jag ska sova på planet, det går ju kl 8!

Nu jobbar jag min sista dag här, är tillbaka den 10:e januari 2011 igen.
Ska bli såå skönt att komma bort lite.

Ännu en gång vill jag bara påpeka att jag HATAR när folk ska lägga sig i saker de inte har med att göra! Både jag & Johan är vuxna nu så fuck off! Snälla.

Ha en fin dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: