>

God Jul

Har inte hunnit skriva på hela helgen..
Åkte iväg till landet i torsdags efter jobbet där var hela familjen (- Maria).
Åt lite grann & kolla uppesittarkvällen på tv4. Vi vann ingenting alls på 6 lotter trodde vi men sedan rättade jag dem på bingolotto.se & såg då att mamma & Johan vann varsin ny lott, tjoho! not bad, not bad!



Dagen efter väckte pappa mig & johan med ett telefonsamtal, han tyckte det var dags för oss att gå upp kl 9 eller vad det nu var. Jimmy, Carro & Liam skulle nämligen lämna oss och åka vidare till hennes familj vid 14.
Så vi gick snällt upp, tog en dusch & åt lite frukost. Sedan gick vi ut på en promenad. Mysigt var det, men kallt!





Snygga mössor!



Här roade jag & Carro oss med att göra snöänglar!


Efter denna härliga promenad gick vi in i värmen igen & väntade in tomten.
Liam blev inte ett dugg rädd som vanligt & bara tittade =) Kan ju vara så att han är för liten för att fatta ;)
Han tyckte det va jättekul med pappret & alla snören. & han gillade sina leksaker han fick, en leksaksbil & en boll!
Sedan åt vi god julmiddag med allt som hör därtill, därefter lämnade de oss och åkte vidare.
Vi slappade hela dagen & bastade & åt =)



Liam busar med Johan =)

En pose från brorsan!

Jag & Johan åkte hemåt på juldagen, åkte förbi hans pappa (som inte var hemma) & lämnade en julklapp till Alva.
Sedan åkte vi hem till Lerum & när vi gick ur bilen så insåg jag att jag hade glömt nyckeln på landet så vi fick snällt sätta oss i bilen & åka tillbaka den roliga vägen till Hedared för att hämta nyckeln. KUUUUL!

Sedan åkte vi på middag hemma hos Johans mamma, vi fick en god stek med potatis, sås, rödkål & brysselkål. & fick även lite julklappar där oxå =)

På hemvägen plockade vi upp Carin & åkte hem till oss, sedan kom Tobbe & vi satt & tjöta & drack gott hela kvällen. Sedan kom även Daniel & Anja en sväng.

Idag har jag slängt ut julgranen, ändå inget kul att ha den nu när julen är över. (jag vet det är bara annandag jul än så länge). Sedan ska jag träffa Carin!

Ha en fortsatt skön helg =)
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: maria

oo vad jag inte langtar hem till det vadret. men sjukt fina bilder anda. liam min lilla ogonsten, saaaa hilma fin!

2011-01-03 @ 10:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: