>

Fint

Nu är jag igång & röjer här på mitt kontor igen.
Det var ju en viss annan person som hade detta innan, massa onödiga grejer överallt...


Min favoritkille är med mig här hela dagarna =)

Idag är det nog dags att åka & handla, om jag inte gör det imorgon istället.
Min stackars sambo jobbar varenda kväll nu så jag tar nog & åker & handlar själv faktiskt..

Hade en jättemysig kväll hos Tuula igår, Emelie klippte mig oxå, det kändes som det var dags!
Vi fick god sallad & vitlöksbröd & julmust.

Tuula & Maria

Fint!

Mamma & Moster Eva!

Lilla mormor!
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är duktig du! :D

2010-12-08 @ 20:44:03
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: