>

10 december 2010

Ja, tänk snart så är det 2011, hur sjukt är det då? :D
Det tänker jag & Johan fira in i Hurghada, Egypten! Ska bli sååå skönt & komma iväg även om jag i stort sett BARA hört negativa saker om det.. Men det ska bli kul ändå!

Igår var jag snäll & körde mina föräldrar till Partille, kom dit lagom tills de ville iväg & fick köra.. Det hade vart en olycka i rondellen vid Shell med en stor lastbil så de spärrade av åt några håll, så vi fick ta en omväg till påfarten via Bråta istället för typ 30 sekunder tog det väl 10 min eller något.
Sedan körde jag korv hem till Filippa & Michael, sedan blev det storstädning hemma, duktig jag va =)

5,15 h kvar sen är det helg :D

Idag ska vi köpa julgran! =)
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-12-10 @ 11:45:39
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: