>

1 dag

kvar att jobba sen är jag ledig fre-sön =) wihooo.. Ska bli gött & komma upp till landet & bara dega & mysa med min familj! (-Maria då) men jag har slutat räkna med henne på julafton även om hon va med förra året :P
Men för några veckor sen påstod hon att hon inte ska åka bort mer på jul... Det kan man tro vad man vill om ;) Haha.

Nu sitter jag hemma & degar i soffan i min ensamhet, det är faktiskt riktigt härligt, funderar på om jag ska sätta på nån film eller något, har ju sett alla ett antal gånger redan så vi får la se vad jag gör..

Igår va jag & Johan på Allum & han köpte julklappar till de små barnen, kul & köpa leksaker i julklapp =) Det blir det väl nästa år till Liam känns det som..
Det va mysigt & hitta på något med honom även på en vardagkväll! Jag har ju börjat vänja mig vid att han alltid har fullt upp då, med alla jobb & allt han nu håller på med!

Ha en skön kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

varannat ar kan jag fira hemma, resten maste jag bara till varmen :) 2012 tycker jag hela familjen ska fira i thailand:)

2010-12-26 @ 10:20:21
Postat av: sarah

haha jasså du har redan ändrat dig :P

2010-12-26 @ 13:26:22
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: